Tuesday, December 14, 2010

Belogkuh berbau kedai ;))


Haa..bau kedai tuh means baru lah,bkn lah blog ni yang aku beli kat kedai.sbb aku beli blog ni dkat pasar klang je.ala, yang namenye cool blog tuh..fevret too.haha merapu lak.yang xtau cool blog tuh hamjadah ape (hamjadah=singkatan haramjadah). contohnye seperti di bawah:

 air cool blog nih boleh didapati di shopping2 kompleks, giant, tesco, R&R, dan sblah dapur umah mak saya.hee sdap tau.hari2 bgn pagi mintak "chocolate blog satu,bubble lebey,tp harga nk sama" hehehe gurau je.. balik kepada topik sebenar ye mel. T.T

okey2, atas permintaan peminat2 (muntah cpt) dan juga teman seperjuangan yg mendesak2 diri ku utk buat belog..
maka dgn rasminya terciptalah belog yg xseberapa ni..jangan korang xbace lak..
aku sepuk sekor2 nanti. takot x?takot x ? haa salu mcm ni la aku takotkn kucing jiran sblah aku.hee okey stop mel pls,merapu lagi.grrr

so,kpd Sang Senior dlm dunia belog ni..sila beri tunjuk ajar yer kpd Sang Junior ini..cewah igat SBP ke nk senior2 bagai.padahal xpnah masuk SBP pon, ni sume gara2 teringin nk masuk sana.tuh la,mak suh gi skolah,sngup gi kedai ah keong men tikam2 doposen tuh. T.T
apa blh buat, nasik sudah jadi bubur,so kita mkn je lah bubur itu. sekian


p/s: enjoy the blog and coolblog babes ;P



2 comments:

Mokha said...

laptop bulu2 tu nampak cantik..
teringin daku untuk memilikinya

The Party Paradise said...

mmg cantik pon..hehehe klu dpt,xnk pkai..letak dlm almari kaca je..;p