Saturday, December 18, 2010

It Gets Better in Malaysia: Azwan Ismail "Saya Gay, Saya OK"



Thiss is soo gayy! Ape lah agaknye yang mamat nih cuba fikirkan. sanggup lak nak announce kat semua orang yang dia adalah gay and its okay to be a gay? come on, nih bukan negara barat lah..nak tunjuk and bangga korang adalah gay? sangat memalukan kaum.plus orang takkan pandang normal pada golongan gay ini.sebab this is abnormal okey!


Okey, biar aku cerita skit pasal program seksualitimerdeka ni. actualy program ni first diperkenalkan di America as "itgetsbetter" and mereka nih try untuk pengaruh masyarakat supaya tak memandang hina golongan semacam ni. and now dah menular kat malaysia and pengasasnya adalah Gabrielle Yong iaitu orang first yang promosikan video untuk seksualiti merdeka.


Berdasarkan dari sumber tertentu, video atas nih masih baru lagi di upload and akan diupload lagi satu demi satu pada masa akan datang. mereka mesti ade agenda tertentu untuk mengumpulkan semua golongan gay seluruh malaysia and maybe makin lama populasi gay ini akan bertambah..ini lebih menguatkan lagi bahawa tanda2 kecil hari kiamat akan tiba makin hampir. so, pakat ramai2 amik sejadah dan berdoa agar orang2 sebegini akan insaf,so kite dpt buat ibadat banyak2 dan get prepared untuk hari kiamat nanti. Amin.

1 comment:

ustazahshalala said...

azman ismail.. tolong tgk the arrival pleaseee~!!