Tuesday, December 21, 2010

Homaigod!! I bought a pair of BOOTS!! T_T


Ini lah yang dikatakan keburukan online shopping..hanya dgn satu klik sahaja anda telah didapati kehilangan wang ringgit untuk barang2 yang tidak di perlukan..perkara yang sama juga menimpa ke atas diriku.

Oleh kerana keasyikan membelek-belek salah satu online boutique terkemuka di laman sesawang ini, aku telah mengorbankan $$$ aku..tidaaakkk!!!.penyesalan tidak berguna lagi kerana nasik sudah menjadik bubur lambuk.Bebelan mak aku pon tidak aku hiraukan kerana seronok mengKLIK butang transfer wang di Maybank2u.


 Mesti korang tertanya-tanya kan apekah barang yang telah aku beli itu? (sah2 dah ade kat title diatas,tak apelah, nak bgtahu jugakkk) aku dah beli sepasang boots hitam.."kau igat kau kat oversea ke nak pakai boots bagai.??"
inilah tanggapan pertama aku apabila melihat boots itu sebaik sahaja mengeluarkannya dari bungkusan skynet.


 sempat pulak nak bergaya depan cermin.siap ade bintang2 bercahaya bagai..  :')


Aku rasa seperti menghidap satu penyakit di mana sangat menyukai kasut-kasut dan bagaikan orang gila bila nampak vincci wat sale 50%..grrr sekarang je aku dh ada 10++ pasang kasut ditambah pula dengan boots ini..kenapakah semua ini terjadi?? siapa yang harus dipersalahkan?? jangan salahkan ibu mengandung.salahkan diri sendiri =.="


alasan aku membeli boots ini sebab aku nak merasa memilikinya sekali dalam seumur hidup plus teringin jugak nak pakai bila tengok orang pakai walopon kaki ku  tidak secantik kaki Megan Fox, tapi aku juga manusia yang punya perasaan.cewah.ape yang aku melalut nih haa? (sambil membelai2 boots baru)


kesimpulannya, bila masa aku nak pakai boots ini dan bagaimanakah cara menggayakannya??sama2 lah kita fikirkan..pleaseee help me!! >.<


yang insaf,
ex shoeholic :'(


3 comments:

Anisa zainaL said...

aiceceehh..ade 0rg bli b0ot laa..pewiitt..bleyh catwalk la lpas ini..nyiahahhahaa...

Anonymous said...

aku egatkn yg sebelah 2 ko mel.
tkejut ham tgok kaki u olls..hahaha~

=nono=

The Party Paradise said...

hahah kalau kaki aku mcm tuh nono..aku pkai skirt je gi pasar dungun tuh..muahahah!