Wednesday, December 15, 2010

Oh Degree. xoxo

 Sangat berdebar oh semalam mase nk check..smpai terpaksa sms encik hardroll mintak tlg check kan.gedik sungguh makwe kamu ni ye.tangan sampai menggigil2 sebab takut and tibe2 dapat sms darinye bertulis.
"dapat..cos fs.kat uitm shah alam" 
terus lah diriku menarik nafas lega yang amat..but..UITM Shah Alam??whyyy..? sebab setahu aku fs atau lebih dikenali sebagai food service selalunya di puncak alam..so bored,sebab kene duk umah..xleh merasa duk umah sewa.hee orang lain berharap dpt duk umah sendiri,kau lak sebuk nk carik umah sewa kan..macam2 lah. 

kenape aku pilih food service?because i wuz like damn tired with culinary and kitchen things..its not my thingy.
but i do wish to have frens like wahid,mira,ryn,and nono. sha mane?well2, sha dpt sambung coz yang same dgn aku.hopefully everything will okey.dah la dua2 clumsy.aiyoo haha.we can do it,okey sha? 

macam2 perasaan sekarang nih nk sambung belajar,takut, kene kenal kawan baru, tempat baru.. God, help me!! nih yang kau nak kan mel?kau kene hadap sume bnde ni.. mane2 kos pon same je kan. the good things is satu fakulti ngn encik hardroll..gud things ke tu?hope xde lah perang2 lak nnt kan.teehee but i wish he can help me to face the obstacles during my study.obstacles lah sgt.konon.takut kau tuh je yg jeles lebih.suke pikir bukan2.hua hua hua kau backup sape ni..suke sgt blame aku kan.duh!! (bercakap dgn diri sendiri) maybe aku kene jumpe doctor sebab mcm ade syndrom due watak dlm diri.cewah. T.T

my hopes that aku xkn melupakan bestie2 aku time diploma,maybe we can hang out together, plus sha bakal menyewa bersama diorg..hope relationship ini xkn terlerai..
and me kene blaja rajin2..dpt DL every sem and leh lah apply lecturer.mampu?
dah kate itu sume harapan kan..mestilah mampu,setakat berharap.ehehe
dan hopefully juge xde masalah with encik hardroll during proses blaja nnt, klu xde angin masakan pokok bergoyang kan? Lu pikir lah sendiri Nabil.hua hua hua

The End.

No comments: