Thursday, July 7, 2011

Pizza!!

dah lame gilerr seh tak makan pizza..kalau bukan member aku,kaer,den,dan bun yang ajak,memang aku xjejak pizza hut lah smpai sekarang..sejak ade dominos ni,pizza semakin dilupekan.tapi cheezy crust pizza tuh wat aku termimpi2 pizza hut lepas ni.hehehhe

btw tujuan diorg ajak makan pizza sebab kaer nak belanja sempena celebrate gaji die yang baru kuar + besday aku ngn bun.even xde kek pon,dah ckup meriah dan memadai bg aku.alhamdulillah =)

 bun,din,kaer and me..berempat je pon dah riuh sekampung.tq kepada umi dan mathu (nama waitress) sebab melayan kerenah kami ;p

 Makanan yang banyak..choc lava sangat besar portion nya,puas hati, tp aku xlarat mkan sorang..yang lain xske mkn choclate. -____-"
foods sponsored by Mokha Hamzah

 Hadiah dari Aii Den. buku dik cerdas kegemaranku.heehe thanks fren ;)



thanks readers,
imelda xoxo